tiistai 9. heinäkuuta 2013

Kesäretki Hastingsiin




Helteinen keli ja loistavia osto- ja myyntiliikkeitä. Päivän Hastingsissä kruunasi fish & chipsit rannalla ja varpaiden kastaminen meriveteen.

Vihreästä Sandersonin valtavasta verhosta riittää kangasta useampaankin projektiin. Suunnitelmissa on ainakin istuintyynyjä (puutarhaan toivottavasti). Sinapinkeltaista kukkakangastakin on yli neljä metriä. Teen siitä ainakin lampunvarjostimen. Käsindreijatut vanhat punasaviruukut ovat aivan ihanat - nyt kun vielä olisi se puutarha!

***

Goodies from Hastings! What a lovely sunny day we had by the sea. 

3 kommenttia:

  1. Vau! Hienoja kukkakankaita olet löytänyt. Ja tosiaan aika pitkät pätkätkin. Kohta teillä on koti ihan kukkien peitossa! :)

    Mulla on kanssa heikkous tuollaisiin patinoituneisiin ruukkuihin. Olen kyllä ehdottomasti ostokiellossa ja vähän myös tekokiellossa, koska mulla on ihan valtavasti ruukkuja ja musta on tullut ihan laiska ruukkukasvattajakin vielä.

    VastaaPoista
  2. Niinpä! Mun pitää ehkä vähän hillitä kukkakuosi-innostustani sisustamisessa...

    Minulla taas on akuutti ruukkupula ja mietin tässä juuri, että noita ruukkuja voisi olla enemmänkin : )

    VastaaPoista
  3. Loving the fabrics!! Great colours...!! Can't wait to see what you make with them!!x

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...