torstai 23. elokuuta 2012

2xkortti

En ole ehtinyt päivittämään blogia sen jälkeen kun kesäloma loppui. Nyt on pakko kerta rysäyksellä näyttää viime aikaisia hankintoja. Olin ensimmäistä kertaa Loimaan rompepäivillä ja kun vauhtiin päästiin jäi kassiin kaikenmoista pientä... Loimaalla oli perinteisesti hieno, aurinkoinen ilma ja mukavia ihmisiä ja hyvä tunnelma. Suosittelen!

Lusikka/haarukka/veitsi-setti, kahvipannu, muutama tarjotin ja lasinalunen, puinen kaulakoru, neppejä ja nappeja.
Kaikkea mitä ilman ihminen ei voi olla. 

Turkuun on avattu uusi lankakauppa. Sekosin hankinnoissani ja ostin kaikkea villiä, intialaista silkkiä, pinkin merkkillisen vyyhdin täynnä erilaisia lankoja ja vähän hileisiä merenvärisiä lankoja sekä lilaa matonkudetta. 

Pakko sanoa, että nappeja olen jo käyttänyt, matonkuteesta on virkattu koiran makuualusta tai ehkä ennemminkin pesä, silkistä tulee neulekaulakoru...ja jos minä villiinnyin langoista, niin villiintyi koirakin! Vanhoilla tavaroilla ja hankinnoilla on piristävä vaikutus, samoin kuin lankakaupat koen usein karkkikaupoiksi. Tulkoon syksy ja pimeys, minä olen valmis!







3 kommenttia:

  1. Vau, nyt minäkin näen nuo sinun Rompepäivä hankintasi. Tuo tarjotin on kyllä hieno - miten ihmeessä se jäi minulta huomaamatta!!! Mutta missä ovat kuvat uudesta polkupyörästä?

    VastaaPoista
  2. Makeita löytöjä ja todellakin tuo tarjotin on hiano!!!

    VastaaPoista
  3. Tarkkasilmäisenä vaeltelin :-) ja jälleen hämmästytin itseni moisesta ruusukuviosta, mutta ristipistotyyli on hieno!

    Polkupyöräkuvat ovat työn alla. Ajatus oli kiillottaa fillari kuvauskuntoon, mutta aika on ollut taas vähän kortilla. Pyörää olen toki käyttänyt ja hyvin kulkee, erityisesti alamäet!

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...