torstai 16. helmikuuta 2012

Langat ojennukseen


Minulla on langat mielestäni melko hyvässä järjestyksessä. Olen ollut varsin tyytyväinen tilanteeseen, varsinkin sen jälkeen, kun järjestin 7veljekset uuteen lanka-arkkuuni ja samalla siivosin vanhankin arkun aika hyvin. No, pari koria on kyllä vielä läpi käymättä, mutta mulla nyt on aina projektit hieman kesken, joten en ole antanut sen suuremmin häiritä.

Mutta sitten näin tämän Kotivinkissä. Tämän kaapin omistajalla on neulomishuone. Yritän olla ajattelematta sitä. Siis sitä huonetta. Tai noita ihania lankoja. Jos mulla olisi tuollainen, voi olla, että vain istuisin ja katselisin sitä, enkä saisi mitään aikaiseksi.

Mutta lankakaapin laitoin jo vähän niinkuin tilaukseen Hamariin. Jotain tuollaista voisi saada mahtumaan kammioon, kunhan pääsemme sen raivauksen ja uudelleensuunnittelun ja remontoinnin pariin joskus. Ehkä. Tai sitten yläkertaan tulevan lukunurkkauksen tuntumaan. Hmm.

--

I thought my wool stash was pretty well organised. Especially after I got the new wool chest filled up and cleaned up the old one.

Then I saw this. The lady who has this amazing collection also has a knitting ROOM. I try not to think about it very much. I believe that if I had such beautiful wool on display like that, I'd probably end up just sitting around admiring it and not doing much more.

But I have requested a wool shelf for the farm. Maybe one day!

2 kommenttia:

  1. Vau mikä kaappi!!! Olen haaveillut pitkään vanhasta kaupan lasivitriinistä/tiskistä, jossa langat voisivat olla kauniisti esillä, mutta tuollainenkin kaappi kävisi oikein mainiosti : )

    VastaaPoista
  2. Liisa - Joku vanha vitriini olisi tietenkin kaikkein hienoin. Mulla kyllä ei taida ihan noin fiinejä lankoja olla myöskään.

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...