torstai 7. maaliskuuta 2013

Savipajalla

 
 
 
 
Pitkästä aikaa savipajalla. Pikkutyyppi lähti mukaan.

Lähtiessäni tein inventaarion ja raahasin mukanani kilokaupalla savea. Saldoni oli viittä eri savea. Kaksi niistä sekoitin yhteen. Neljäkin eri sorttia on aika paljon, suorastaan liikaa. Ne kaikki oli vielä kuivattu, joten ensi töikseni lisäsin niihin vettä. Nyt riittää vaivaamista moneksi illaksi.

Ehdin sentään hetkeksi dreijankin ääreen. Inspiraation olin saanut näistä mukeista.

--

Finally had time to go do some pottery. Took Little I with me and she sat still for 2 hours. Gotta love that clay!

4 kommenttia:

  1. Kreetta - Kiitos! Vuosien harjoituksen tulosta. Savi on koukuttava materiaali ja dreijaaminen on kuin polkupyörällä ajaminen - se ei unohdu koskaan.

    VastaaPoista
  2. Paitsi, et eka pitää osata dreijata. Oon uhonnut, et nyt keväällä dreijaan. Nyt ois siis aika. Se vaan vaikuttaa aika haasteelliselta. Yhden kipon tein dreijaten syksyllä, ope auttoi.

    VastaaPoista
  3. Kreetta - Dreijaaminen oli mulle aluksi tosi vaikeaa, mutta silti tykkäsin kovasti ja mulla oli kanssa kova halu oppia. Paljon treeniä vaan, ei siinä muu auta. Mä olen dreijannut kohta 13 vuotta ja yhä se on ihanaa ja olen kauhean onnellinen, että osaan.

    VastaaPoista

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...